Beni karanlıkta yalnız bıraktın
Ve bir sahtekar gibi bana acı verdin
Konuşmaya gerek yok
Açıklama yapmak için yorulma

Hiçbir şey tekrar aynı olmayacak
Ve aşkımız hiçbir zaman yeniden canlanmayacak
Bana pişmanlıklarından bahstme.

Bir daha asla ruhumu okşayamayacaksın
Ve asla kalbimin derinliklerine inemeyeceksin
Yalanlarını duymak istemiyorum

wowww,artık çok geç…
Korkarım eski aşkım, senden nefret etmeye başladım

Derince ölüyorum gibi hissediyorum
Se son zamanlarda her şeyin yalan olduğunu anladım
Suhum ve kalbimle savaşıyorum
Senden kurtulmaya çabalıyorum…

Nguồn: https://phoenixpaintpros.com/

Xem thêm bài viết khác: https://phoenixpaintpros.com/am-nhac/

21 Comments

ツDusuncesiz

July 15, 2020

Lütfen Patron O Şeyi Yüzüme Kapatma Karanlıktan Korkuyorum

Reply

The Yigid

July 15, 2020

kalpten gidicem :' cok duygusal bir filmdi.

Reply

MİNECRAFT R.M

July 15, 2020

Duyguladım😥😥😥😣😣😣😭😢

Reply

isimsiz oyuncu

July 15, 2020

Beni en üzen yer ;lütfen patron o şeyle yüzümü örtme beni karanlığa kapatma karanlıktan korkuyorum yeri olfu

Reply

Hakan Can Yıldırım

July 15, 2020

siyahlar ve beyazlar arasındaki tek fark renk değişikliği dir biz insanız onlarda insan kendileri böyle olmak istemezlerdi artık yeter denmeli rahat uyu GEORGE FLOUYD RAHAT UYU

Reply

Energy Tools

July 15, 2020

Gerçek değil dimi film

Reply

Remziye İlayda Dertli

July 15, 2020

✊🏻=İnsan
✊🏼=İnsan IRKÇILIĞA
✊🏽=İnsan HAYIR
✊🏾=İnsan
✊🏿=İnsan

Reply

XyunusX HD

July 15, 2020

Karanlıktan korkuyorum dediği zaman bittim

Reply

Melis Çapar

July 15, 2020

Siyah olmak onun suçu değil allah vergisi ırkçılığa hayır 😢😢😢 ✊🏻✊🏼✊🏽✊🏾✊🏿

Reply

Farkedilmemm

July 15, 2020

Kim demiş erkekler ağlayamaz diye yalanını sikiyim agla kardesim

Reply

Ayşe Oğur

July 15, 2020

Yazık yaaa

Reply

꧁ঔৣKuZᎬY༻꧂

July 15, 2020

"Cenneteyim… Cenneteyim… Cenneteyim…Cenneteyim…"

Reply

Umut aras Demircioglu

July 15, 2020

cok agladim ya nasil bi dunyaki ten rengin icn olduruluyorsn

Reply

ყօօ

July 15, 2020

I can't breathe..

Reply

Ege Karaca

July 15, 2020

R.I.P George Floyd

Reply

_ELİAS_

July 15, 2020

Ben hiç bi şey anlamadım hem öldürüyorlar hem ağlıyorlar bi anlatır mısınız ?

Reply

Burak Öztürk

July 15, 2020

İnfaz ediltikten, baya bir yıl sonra soruşturulma birdaha açılıyor. Ne oluyor biliyormusunuz? Aslında o çocuk masum. *Öldükten sonra ne anlamı kaldı*😟

Reply

Escorpion 117

July 15, 2020

Etkilenmiştim. Hikayesi Gerçek 13yaşında siyahi Bir Çocuk Idam Edildi. Ve Ölürken Burdaki Olayların Hepsi Yaşanmış

Reply

Keloğlan 1

July 15, 2020

Bu filmi ilk izledigimde agladim 2 cidede ağladım 3 dede 4dede 5 dede

Reply

Efe Şenel

July 15, 2020

Bu sahnede 14 kere ağlamış herkez yeniden çekmek zorunda kalmışlar ben baya üzüldün yaa

Reply

erdinç çelik

July 15, 2020

Bu müziği dinledikçe hüzenlenirim sneijder in 10 numarası alınıp gittigi an gelir aklıma 😥😥

Reply

Leave a Reply